Min dator dör

Min dator håller på att säcka ihop totalt. Noo. Min käraste ägodel typ... efter min lägenhet och min säng såklart.

Jag har försökt värdera mitt 2008, och jag har börjat inse att jag inte är lika ung som jag var 2007. (läs här om alla nya galenskaper jag utförde.)
2008 har varit ett hyffsat bra år. Antar jag. Jag jämför bara med 2007 och då hamnar 2008 lite i skyundan.
Skitsamma. Orka jämföra. Jag mår bra och det är väl det som gills?



Har inte berättat om min vegitarian-ide jag har fått för mig och påbörjat!
"Målet" är att jag ska vara kött/kyckling-fri hela januari ut, endast för att se om jag kan va utan.
Anledningen till att det inte skrivits om i bloggen ännu är för jag har varit lite rädd att jag skulle ångra mig o sen se ut som ett fån med kött i magen. Haha. Men min första dag gick som på smort. Vi lagade en mega stor lasange med qourn-färs i istället för köttfärs. Mycket mumsigt.
Så gör man ju faktiskt världen lite finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0