2007 - ett händelserikt år

Summering av 2007

Januari:
 Gjorde slut med Johan, och den sista januari flyttade jag från vår lägenhet hem till mamma.
Februari:
 Fyllde 20år
Mars:
Flyttade från Kristinehamn till min lilla lägenhet i Haga, Karlstad.
April:
 Klarade min första hemtenta
 Sålde min kära bil
Maj:
 Klarade matte c på komvux
Juni:
 Klarade av min första univeritetskurs med slutbetyget VG.
 Lillasyster & Petra tog studenten
Juli
 Flyttade till Göteborg
 Började på Mcd Postgatan
 Fick reda på att jag ska bli moster för tredje gången
Oktober
 Fick banklån
 Hittade en lägenhet som jag vann budgivningen på
November
 Flyttade till Min lägenhet
December
 Prövotiden för mitt körkort tog slut

2008 blir nog inte lika händelserik, men det har varit ett bra år. Mer av sånna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0