Vårvårvår


1 maj -10


Idag är det söndag, solen skiner, jag är ledig och jag ska ta en rejäl promenix senare i eftermiddag. Efter att ha käkat frukost på mitt absoluta favorit ställe på Eriksberg vill säga. Kanske schteka i solen med kortärmat?

Jag och min älskade Jasperson har kikat på semesterställen ett bra tag nu, efter många om & men så har vi kommit fram till att vi ska åka på chater (förlåt mig gud.. haha). Så idag ska den bokas och betalas. Blir nog Sicilien.
Längtar efter semester som en jälva gnu ska jag tala om. Jag behöver verkligen verkligen verkligen semester. Har aldrig varit såhär trött på något som jag är över min arbetssituation som jag varit det senaste året. Men snart så..

Nej, nu ska jag skriva en lapp till älsk att jag ska ner till gården o jobba på min bränna. Om solen nu tar något 08.45? Hej morgonpigg(ast)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0