Kan inte sova

Jag vaknade med ett ryck förut (04.30). Kom på en grej jag glömt göra på jobbet, och eftersom stängningspersonalen inte svarar i telefonen (fullt förstårligt då klockan är halv 5), så måste jag åka in till jobbet så jag är där kl. 05.30 då det ska sotas på jobbet och jag måste fixa den här saken innan de kommer.
Suck... typiskt mig.
Men vafan, jag är ju klarvaken o kommer inte somna om så va gör väl det. :)

Promenerade runt på stan igår o la undan lite plagg som ska inhandlas idag, en riktigt fin långklänning (får se om jag vågar ha på mig den här i Sverige eller om jag väntar till Italien, är ju absolutobekväm i klänning), en söt blommig topp från Twist & Tango, och ett par shorts från Gina. Schlickt!
Älskar att det äntligen är varmt och gott ute!







Lite iPhone-nörderi och öl i solen vid kanalen förra veckan


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

2010-05-25 @ 08:44:30
Postat av: Ann- Charlotte

Härliga bilder:)

2010-05-25 @ 08:46:12
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0