avsluta meningarna

1. Jag har insett att den jag kysste senast är - den finaste

2. Jag lyssnar på
- Alicia Keys - Thats how strong my love is

3. Jag pratar -  lika högt som jag skriker

4. Jag älskar - solen, fina saker, god mat och Jasper såklart

5. Mina bästa vänner är - snyggast

6. Min första riktiga kyss - jag var packad som ett as och det är inget jag är speciellt stolt över.

7. Jag avskyr när folk frågar - gjorde du det? (för nio gånger av tio glömde jag det)

8. Kärlek är - fint

9. När jag är arg... - brukar jag börja städa och vara smälla i saker

10. Jag kommer alltid vara - en person med kort stubin

11. Senast jag var utomlands var jag i - New york, USA

12. Sist jag grät var - i lördags tror jag

13. Min mobiltelefon är
- jag har inte telefon, jag har en iPhone

14. När jag vaknar på morgonen - har jag inte tålamod att somna om igen. Så jag kliver upp, oavsett tid.

15. Innan jag går och lägger mig - pussar jag alltid lite på Jasper

16. Just nu tänker jag på - mina syskonbarn

17. Bebisar är - det finaste som finns

18. Idag har jag - jobbat och legat på soffan

19. Ikväll ska jag - inte göra ett schmäck

20. Imorgon kommer jag - lägga julischemat för McD N2.

21. Jag vill verkligen - åka till Rio de Janeiro i december


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0