med te i handen och klump i magen mitt i natten

Jag är i uppenbart behov av förändring i livet, ena sekunden vill jag ha en katt och i andra ska jag köpa en bil. I nästa vill jag resa till New York och i det fjärde ska jag rusta upp lägenheten med nya möbler. Jag frågar Jasper om vi ska förlova oss och blir arg när han hela tiden säger att jag är så sjukt impulsiv och måste tänka mer innan jag kastar ur mig konstiga förslag. Jag får stresspluppar i ansiktet när jag pratar om SOR'en när jag är ledig och jag blir helt galen när saker och ting går/sker långsamt. Jag får halvt magsår när min telefon ringer när jag är ledig, och ännu mer bävar jag inför samtalet som säger att en vi ska ha SOR inom tjugo min på McD.
Jag får en stressplupp av att skriva detta inlägg!! Haha

Nej, ge mig sommar nu förfan!

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Börja med att hitta ett nytt jobb. Allt kommer lösa sig, bara du hittar ett nytt jobb. Eller börja plugga! Kram

2010-03-23 @ 07:24:09
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0