Lite inspiration

Har ingen som helst inspiration eller lust till något nuförtiden. Jag får stresspluppar i ansiktet så gott som varje dag, jag har ett mega stort munsår och sover dåligt om nätterna. Ingen vidare hälsocheck på mig där inte.
Behöver nog åka hem till skogarna i norr o samla lite krafter snart, har inte varit där sens i julas.

Helgen bestod av jobb igår och melodifestivalen efter det. Denna dag har spenderats hos Johanna på förmiddagsfika eftersom hon fyller 23 bast. Efter det har jag bara tagit det lungt och varit på stan en sväng med J.
Ikväll blir det att somna i soffan framför American Gangster, för imorgon bär det av till jobbet vid 05.30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0