En sak...

Jag har en sak som jag värderar otroligt högt i livet (efter de människliga behoven som andning, kärlek & pengar), och det är nya Greys Anatomy avsnitt.
Onsdags kvällar kl. 21.00 har alltid varit en helig tid för mig. Jag säger nej till det mesta (läs allt) om något förslag på roligheter dyker upp på en onsdagskväll.

Ikväll cyklade jag till Coop i spöregn endast för att ha en godispåse att sitta o gotta med medan avsittet skulle visas. Klockan slog 21.00 och jag intog TVläge i soffan, och vad upptäcker jag till min största fasa!?
De visar fucking jälva kuk CSI.... !!!?!!!?!! Vad hände?

Vad har hänt med mitt Greys?! För det var fasiken inte säsongsavslutning förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0