Äntligen

Nu har jag sagt till min rc och hans chef att det blir lungt med jobb i höst och istället mycket plugg, så nu behöver jag inte smyga med det här på bloggen heller. Gott
I förstahand sökte jag såklart in till socionomprogrammet, men räknar inte med att inte komma in eftersom det är så jäkla populärt.
I andrahand sökte jag statsvetenskap som jag faktiskt kom in på förra året så där hoppas jag på att kunna läsa, gör jag inte det så får vi annars se vart jag hamnar..
Äntligen, jag som mått så jäkla dåligt över att jobba i över 6 (!!) månader nu. Ska bli riktigt gott.
:)
Igår var det hänh i slottsskogen med lite donkare och efter det sov jag rätt hårt, eftersom det inte blev många timmars sömn natten till igår och framförallt inte nyktra.

Idag är det 10-19 som gäller på friman, efter det brännboll.
Det är så himla skönt med sommar nu!

På torsdag kommer jag pappa & mamma! saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0