Ljusare tider

Kl. 16.30 idag var det fortfarande ljust ute.
Underbart!

Idag spenderade jag eftermiddagen hos frissan. Två timmar senare och 800kr fattigare kom jag ut relativt fresch & go i håret. Det skulle ha blivit mörkare men jag fick tid hos en praktikant/lärling så jag vågade inte säga hur jag egentligen ville ha det. Så det blev bara 1dm kortare, samt en sjujäkla massa småsmå slingor i utväxten.
Det behövdes, jag har inte klippt mig sens pappa & Amis bröllopsfest som var i början av juni förra året. Hoho!

Äntligen är nästan hela mitt uppklipp borta också. Tjejen sa att hon inte trodde att jag skulle ha något kvar av uppklippningen till nästa gång jag klippte mig. Så snart är hela håret lika långt igen. Härligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0