2009

För tredje året i rad kör jag nu denna lista..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Höll du några av dina nyårslöften?
Nej

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

Dog någon som stod dig nära?
Min fina gammelmormor

Vilka länder besökte du?
Frankrike & USA

Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Lite mer cash kanske?

Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
7 & 8 november. Köre skift på en FOR och drog till USA dagen efter.

Vad var din största framgång år 2009?
Vet inte... diftchef på PG kanske..?

Största misstaget?
Att jag inte köpte en Miu miu plånka i USA

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Frisk som en nötkärna

Bästa köpet?
Min Canon EOS 450d och IPhone

Vad spenderade du mest pengar på?
Kaffe skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Backarna i Val diesiere


Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Black eyed pies - I gotta feeling

Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog mer ledsen 2009...

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer spontan gällande allt

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat

Hur tillbringade du julen?
Som vanligt, hemma hos mamma, pappa och Lisa

Blev du kär i år?
Nej jag blev inte men jag fortsatte vara :)

Favorit program på TV?
Grey's Anatomy! Ingenting slår det

Bästa boken du läste i år?
Läste rätt många böcker i år faktiskt.. ingen var värd att nämnas som bästa för ingen va sådär jätte bra.

Största musikaliska upptäckten?
ojj, Regina Spektor, Maria Mena,  Melissa Horn, Jay-Z,

Något du önskade dig och fick?
En systemkamera. Tack mamma, pappa & Jasper!

Något du önskade dig och inte fick?
Inte vad jag kan komma på..

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Troligtvis jobbade jag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Finns säkert hundra saker

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Oj, Mcd Donalds skjortan måste jag nog svara :)
Annars leggings och svart cardigan.

Snyggaste?
Jasper!

Sötaste?
Laya, Lave & Lycke

Vad fick dig att må bra?
Jasper

Vem saknade du?
Saknar alltid mina syskonbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0