Kan inte sova

Jag var o kikade samt testade skorna jag tjatat om igår efter jobbet. Jag älskar dem! Och det värsta/bästa? är att jag på något sätt verkligen tror att jag kommer att bli lyckligare om jag äger dem. Men 2999kr för ett par skor är verkligen inte något jag kan förhasta mig med. Dock är de i läder o är riktigt rejäla, så de kommer hänga med några år. Men still, 2999 kronor..
När går prisgränsen för ett par rejäla skor? Jag är absolut ingen skofantast (har nog adlrig ägt ett par vinterdojjor eller stövlar tex, jag byter ut min converse när de blir för slitna) så för mig är 1000:- mycket för skor.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Köp skorna!! Se dom som en investering. Det brukar jag göra när jag köper något dyrt. Typ mina prime boots. Dom kommer jag ha hela livet, för det är ju äkta skinn, tänkte jag när jag köpte dom:):) Kom in på jobbet och visa mig dom när du har bestämt dig:)

2010-02-23 @ 05:02:02
Postat av: tina

köp dem inte

2010-02-23 @ 15:33:23
Postat av: limp the pimp

johanna köpte dom där i höstas och fick skicka tillbaka dom direkt för blixtlåset gick sönder! acne drog tillbaka alla och nu är dom tydligen ute till försäljning igen, ännu några hundralappar dyrare.... men fina är dom!!

2010-03-06 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0