Rubrik

En liten snabb resume på de senaste dagarna då.

Igår, onsdag, var jag ledig. Spenderade hela lunchen och eftermiddagen men min favorit Johanna. Vi traskade runt på stan o tog två (!) kaffestopp eftersom vi ändå var runt o 4½ timma.
Jag köpte mig ett par svarta jeansleggings med fickor och dragkedja längst ner vid foten. (eftersom man fucking inte får ha jeans på kursen).
Imorgon ska jag köras upp av Sara och nästa vecka av Jesper, sen ASM. Och sen hoppas jag, som fan, att jag får en ordinarieplats på EMP i jaunari där jag nu är reserv, så jag slipper vänta till mars då jag nu är ordianarie.

Jahapp, mer då....
Sara kom hem idag från NYC. Himla skönt, det är tufft att ha en resturang! Så nu kan jag luta tillbaka på det jag vet att jag är duktig på istället för att gissa 50% av allt man sysslar med på datorn. Haha. Typ iaf
Fick en liten present. Sötaste nyckelringen från Converse!






Sen har jag gjort god mat också! Här är dagens

  
Right from the frying pan yo!

GE MIG BARA EN SYSTEMKAMERA LIKSOM!!!! Arg.


Well, annars så städar jag och diskar om vart annat. men likförbannat blir det kaos efter bara några minuters vistelse här hemma. vad gör jag för fel?
Nu är det tv för hela slanten. kram to the puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0