Lily Allen

Så jälva snygg. Bruden som skulle kunna få mig att konvertera till flata. Nästan iaf.





Tyvärr finns det ingen ny bild på henne på google.se, hon är typ tjockis där och ser frisk ut. På way out såg hon mest nedknarkad, pinn-smal och packad ut. (låter knäppt men snyggast är ordet)



Fick reda på att min snälla chif jobbar 4h åt mig på söndag. Vilket betyder att jag jobbar 16-20 (glidarpasset), ska bli häääärligt. Kanske inte gör så mycket eftersom jag jobbade 6.30-17.30 idag. Var på golvet t.o.m 15 och sen la jag okt-schema, och den tiden rullar alltid iväg oerhört fort.. haha. Älskart!
Idag blev jag också uppkörd internt. Gick fin fint! Men det som oroar mig något inför jespers externa på torsdag är dessa feedback som man ska ge hela jälva tiden. Men det får bli ett senare problem. Nu har jag jobbhelg framför mig som jag faktiskt ser fram emot något. (kors i taket)

Ha en fin kväll allihopp. Jag ska traska ner till kiosken o köpa mig en cola och chips o se på Pirates tror jag. Hoppas min Prins ska va hemma o mysas med mig :D
hejjj to the då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0