Helt jälva galet

idag blev jag besluten på min plånbok på centralen. Det är fan det värsta jag varit med om. I plånboken låg som tur är 'bara' tågbiljetterna, visa och körkort. Jag blev helt galen när jag upptäckte det och sprang in på INFOn och skrek som en jälva tok, tårarna sprutade och mina ben var typ dubbelvikta av allt adrenalin som gjorde att jag inte kunde stå still o prata i samtalston med de inne på infon.
Jag missade det tåget jag skulle med men fick en ny biljett för tåget som gick en timma senare. Sen hjälpte han mig också att spärra korten och fick sätta mig i louge'en med gratis kaffe och jouice. Rätt lyx ändå;)

Happ, så nu blir man leglös i stockholm... inte så rockigt.
Nej fyfan vilken pers alltså. God

Kommentarer
Postat av: pull

WHATT????!??!

2009-09-22 @ 05:45:02
URL: http://imjohanna.blogg.se/
Postat av: Lorenny

Nej men stackars liten, det där är riktigt skrämmande. Men du hann ju spärra alla kort så då ska det inte vara någon fara. Hoppas det går bra utan leg ändå i storstaden.....Fy fy på den människan som utsatte dig för det...

2009-09-23 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0