:)

Det var galet igår, som tur är slutade jag dricka (mina pegar tog slut) vid 1 och det tackar jag mig själv för, eftersom jag ska till jobbet om 2 timmar.

Kvällen började hos Kylis med mat och trevliga människor från k55. Efter ett par timmar där drog jag mig vidare in till stan för att möta upp Johanna och Yohanna för att dra en bowling-runda. (jag förlorade med katastrofalt många poäng och mina armar/handleder värker som fan idag), men det var väldigt trevligt!
Efter utklassningen på bowlingen drog jag mig mot Nef  och mötte upp Jaspers o hans gäng o hängde där med massor av härligt folk. Någon var från USA och en annan från London så jag snackade engelska halva kvällen. (fyfan va jag trodde att jag var bättre än så på språket! jag får skylla på alkoholen)

Tyvärr glömde jag kameran hemma, trots att jag satte batteriet på laddning någon timma innan.


Det är faktiskt rätt så bra för min del att vi kom hem halv 5 inatt o har sovit fram tills nu. För det är VMA på MTV inatt kl. 2, och det får man ju inte missa. Nästan en av höjdpunkterna på året fakiskt. Tror inte att jag har missat något år alls. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0