deans på asm

Nu är jag påväg hem efter 4 dagar i Stockholm. Har haft det toppenbra och jag trivdes varje sekud faktiskt. :)
Jag hamnade på deans med två (tror jag, får se imorgon) fel. Känns riktigt bra att få lite upprättelse efter att få åka hem från BSM i feb o sen inte hamna på deans i mars trots det. (Y) skitbra

Jag har haft sjukt tur med internetuppkoppling här på x2000'et. Påväg upp betalade jag för 30min (40kr) och fick av misstag en kupong för 3h.
Och nu på hemvägen skulle jag gå o köpa en kupong för hela resan (90:-) och fick den av han i bistron. Bra där!

Yeah yeah.

EMP blir i januari förhoppningsvis annars i Mars, beror på om jag kommer in som reserv i jan. hoppas hoppas=) älskar att gå på kurs o lära sig nya saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0