ärenden

Idag har jag gjort massor utav sånnadär tråkiga ärenden som man måste göra. Banken, pass-enheten, Västtrafik och Expert för körkortsfoto.
400 spänn för ett nytt jälva pass!? rena rama rånet.
Skönt att ha det gjort iaf..

Idag skrev min otroligt fina vän Johanna och hennes fruga på ett förstahandskontraket på en trea inte långt ifrån mig. Ska bli sköt att ha en vän nära faktiskt. Kunna ringa o säga att man kommer ner på kvällsis och liknande. Alltid bra!
Grattis till er sötingar!




Hittade en gammal goding på mig o Pull.


....o en till


lika bra att trycka in en till.

Kommentarer
Postat av: Pull

Hihi söt :)

Mittenbilden står jag inte för. Dom andra var ju cute iaf, haha.

2009-09-29 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0