Tjejer är äckliga då de ligger med för mycket folk?

I förrgår åkte jag buss in till stan, den var öööverfull och jag stod tryckt mellan två killar.
Bakom mig står ett gäng på tre pers som pratade högre än andra så jag hörde dem väldigt väl.
Konversationen gick såhär:
Person 1 (kille, 17) sa att en tjej de kände var äcklig för hon hade haft sex med 'för många' killar.
Person 2 (tjej, 17) sa då att han hade ju inte direkt bangat att lega med henne om hon var villig till det.
Person 1 svarade då med att det skulle han visst ha gjort. För tjejer som haft sex med många killar är äckliga.
Person 2 sa då att hon inte höll med (dock inte med övertalade stämma)
Person 1 sa då att alla tjejer som har sex med för många grabbar är sjukt äckliga och borde tänka sig för.
Person 3 (kille, 16) frågade då om det var ok för en kille att ligga mer många tjejer
Person 1 sa då att det var helt rätt och upprepade det han tidigare sagt om att tjejer var äckliga om de skulle ha sex med fler och borde igen tänka sig för.

Jag flippade då över och vände mig då om och stirrade rakt på killen 2 dm från mig. Jag gav det ondaste öga jag någonsin givit någon och slutade inte fast han kollade på mig som jag vore en idiot. Stirrandet höll i sig i någon minut från min sida trots att han kollade snett på mig några gånger, vilket jag sket totalt i. 

Hade inte bussen varit överfull hade jag gärna tagit en disskution med snubben. Sagt att det var sånna som han som smutsade ner vårt samhälle och att Sverige än idag inte är jämställt eftersom sånna som han finns.

Det är du och dina otroligt omoraliska åsikter som är äckliga, INTE någon av tjejerna som uppenbarligen får mer ligg än dig.

Kommentarer
Postat av: Louise Åberg

HAHA! Bra skriver Sanna, fan att du inte tog diskussionen med snubben! Tack förresten för "Krya-på-dig-Sms"! Kram Louise

2009-10-12 @ 15:20:50
URL: http://luckylollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag klappar dig på axeln för detta inlägg. tyckte iof han skulle avra värd en rejäl utskällning

2009-10-30 @ 00:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0