om exakt en månad...

Om exakt en månad i denna timma sitter jag förhoppningsvis o sveper några cider o pustar ut efter att ha haft FOR på jobbet i 2 dagar. Och i exakt i denna timma om en månad är det också bara 11h kvar till att jag o hjärtat påbörjar resan till NYC.

Jag o Sara gick igenom for-materiallet idag och jag fick några ångestattacker under tiden vi skrev ner allt som behövs göras. Förstår inte hur vi ska kunna hinna med allting, men det får vi helt enkelt göra. Omg....
Hur klarade du detta ac? Jag vill bara läggamig ner o dö nu och då är jag inte ens rc. Haha

Fick lönespecen idag. Sjuuukt nice :) shoppingen i nyc kommer bli vild!
Jag måste nog köpa mig en till resväska. Ska nämligen ha med mig tre vinterjackor från Woolrich hem, en till mig, Johanna & ac... Det kommer bli heavy. Kanske man ska åka med ett ombyte utöver det man har på sig? Eller två? Well, det visar sig

Nu ska påbörja min lax och pasta låda. Mums:) Sen är det Greys Anatomy!
Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Ni kommer klara foren utmärkt. Både du och Sara är ordentliga och strukturerade. Jag längtar också till när du ska till NY. Hahaha!! Jag plågas varje dag jag har på mig min gås-jacka. Ta med en liten väska med ett ombyte typ och köp en väska där. Så gjorde Gurra när han var i NY. (Tror tom han köpte två väska, och han är kille =P)

2009-10-07 @ 21:42:32
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Vivan

Ähh allt löser sig sanna! Jag vill också till New York! Hemskt avundsjuk!

2009-10-08 @ 07:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0