nuu så

Nu ska jag uppdatera lite tänkte jag. Har inte riktigt varit den bästa på det den senaste tiden.

Idag är jag ledig, men kropp skriker efter lugn o ro och jag sov i 10h idag. Galet för att vara jag.
Igår högtryckstvättade & spraymålade 40 matsalsbord i 6h. Givande...
I måndags bytte jag o sara plats på vårt soprum och lager. Fy farao va trött jag var efter det. 9 timmars bärande.
Så jag är lite utmattad idag känner jag. Ska nog inte röra mig från lägenheten mer än att gå till Coop o handla räkor, tänkte göra någon fräsch pastasallad tills ikväll. Muma

Annars är det bra. Jobbar som fan inför FORen vi har om två veckor idag. GAH va nervös jag är. Jag drömmer om skiten varje natt och är ärligt talat skitskraj för att köra skift de dagarna.. Men ändå längtar jag tills att den är över för dagen efter drar jag o älsk till New York. Blir nog att åka bakis dit för vi lär dricka skiten ur oss på lördagskvällen när konsulten är klar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0