Nostalgiskt


Jag skrev redan 1998 då som en gud
Oskar & Albin är min kusiner och Fredde och Jocke var några kompisar vi hade hos farmor



Hade redan år 2000 good taste in men


Tacka gud för tandställningen jag fick i 3an på gymn. Jag gick alltså runt såhär tills jag var nästan 19bast. Tjatade på alla tandläkare att jag var mobbad för mina tänder. Men de tyckte de var så fina så. Allvarligt talat?


Här har vi min vän Johanna som jag träffade i 8an. :)



Tina JAG HATAR DIG När du läser dettA !
hahah



Ett grattiskort från Sofie Edlund i Karlskoga


Tandlös på mormor och morfars segelbåt


Farmor och farfar längst upp och morfar Reinhold längre ner


Undra om jag blev något klokare av detta musikprov?


i 4an


5an? Hela låg- och mellanstadiet var jag en pojkflicka som alltid spelade fotboll och fick många gånger nycklar till spåken i pojkomklädningsrummen på badhuset.

Kommentarer
Postat av: tina

haha fn vad kul!

skrev du med "" när du var 11 bast sanna??

hahah o vadå tina jag hatar dig!?!?!?! hahah

2009-11-02 @ 10:13:52
Postat av: Anonym

Vem Johanna är de?

2009-11-02 @ 21:56:26
Postat av: Anonym

Vem Johanna är det??

2009-11-02 @ 21:58:23
Postat av: limp

hahahah det roligaste blogginlägg jag sett på länge hörru!! :) roligaste (förutom att alla va likbleka på skolkortet i 4an!! när togs det? januari!?) måste vara "bra"! hahah asgarv

2009-11-04 @ 18:53:11
Postat av: me

Det är johanna melander sannerstedt ju

2009-11-05 @ 01:23:40
Postat av: Anonym

haha men e de jag, ja tyckte först att men herre gud e de jag, men sen tyckte jag inte att det var jag haha, så va jag som frågade!! Ja kände verkligen inte igen mitt hår?!

2009-11-10 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0