Kvälls fika med underbara

Fick lite ångest förut när jag insåg att det faktiskt är helloween ikväll och varenda människa ska ut på galej, förutom jag då såklart. Jag ska infinna mig på jobbet 06.00 imorgon och räkna allt som räknas kan. Wiho (flaggan i topp)
Iaf, så jag kom på att min fina vän Johanna också ska vara på jobbet imorgon o öppna så vi ska slå våra ensamna själar ihop o dricka lite te inne i stan ikväll. Ska bli mys! Vaniljte och någon muffins får det nog bli.






Ser ni mitt galna silvershampoonerade hår? Det är omöjligt att få det så nu föritden. Mamma & min stora syster fick rätt ändå, när du blir vuxen kommer du inte ha så ljust som du har nu. Bla bla bla. Shut the fuck up tänkte alltid jag...
Såhär ser det ut idag nytvättat. Fan



hej freakin' då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0