så himla roligt

Vi har en svängdörr på jobbet som in&ut-gång till resturangen. Denna flyger hejvärldens väg om man inte själv dämpar dens fart.
Så idag skulle jag ut ur resturangen och dundrade upp dörren. Problemet var bara att det något tog emot och i nästa sekund ser jag Roll Up'en (en slags "golvreklamflagga" som står vid dörren) häftigt börjar vajja och jag inser att jag slagigt upp dörren på något. Vad är det om inte en liten jälva hund som flög hej vilt av dörren som jag sprungit upp på den.
Hunden blev livrädd o sprang till dens ägare och skakade som ett asplöv samtidigt som den kikade på mig.

Jag höll på att avlida av skratt efter att jag sagt förlåt och sprungit därifrån. Sjukt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahahah, fy fan vad rätt!

2009-11-25 @ 17:36:30
Postat av: Sara

Hahahahahahah, fy fan vad rätt!

2009-11-25 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0