lön

Denna månad fick jag ut en schysst lön så jag tänkte unna mig ett par skor idag. Men så kom jag på att jag jobbar 10-19, preciiis den tiden affärerna har öppet. Bittert
Så det får kanske bli imorgon då, om jag inte sätter mig på tåget hem till Värmland redan efter jobbet.

Nu är det officiellt iaf, jag ska bli driftchiif för Postgatan frånomed 2 dec. (!)
Lillalilla jag har blivit sedd och trodd på. känns bra. Dock himla tråkigt att Sara ska lämna oss. Men det kommer nog gå bra.

(dessa milstolpar i mitt liv som jag inte kan leva utan)
26-28 nov. Besök i Värmland
29 nov. Julfest
2 dec. Ny position på jobbet
10 dec. Julmiddag
23-25 dec. Julfirade i Kristinehamn
10-15 jan. EMP i Stockholm

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0