Lars Winnerbäck

Vårt svenska fenomen Lars Winnerbäck var på Lisebergshallen 1 november 2009.
Trots att jag faktiskt bara kunde 1/2 låtar som kördes har jag troligen aldrig sett bättre show och framträdande. De flesta låtar var omgjorda till en rockigare version och ljuset var otroligt välgjort.

'Tyvärr' kommer han alltid att vara den ständiga tvåan i Sverige efter Håkan, men vad gör väl det?
Öppningen med Järnvägsspår var helt galen och gav en enorm känsla av att det faktiskt var Kent som framträdde i några sekunder. Efter det kom några av hans nya skiva o sen tror jag han körde alla gamla godingar i en, som sagt, mycket rockigare version.



Sara & Anna







Han gjorde rätt så få mellansnack, men då de var otroligt innehållsrika och hade mening så gör inte det något. Lätt en 4½/5 blir betyget.  Svårt att bli bättre än sådär alltså.

(förlåt för den uuusla kvaliteten på bilderna men jag glömde kameran hemma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0