happii

Sitter just nu pa hotelldatorn, Jasper sover fortfarande eftersom klockan bara ar halv 7 pa morgonen.. sjalv ar jag saklart uppe med tuppen, men kanske inte so konstigt eftersom jag har himla svart att stalla om mig. Igar vaknade jag kl 3, pigg o allert. Tyvarr fick jag inte upp J foran 4h senare. traaakigt

Jag kopte en Canon eos 450d igar. Sjukt nojd! den gor redan nu galna bilder och jag har inte ens lart mig att kora den mauellt an, sa det kanns bra. Ska lasa lite mer om den nu nar jag gar upp igen.
Kopte aven en fin fin klanning pa Forever 21 och en julklapp till min kara pappa.
Jasper kopte sig ett par fin skor fran Calvin Klein for 800 svenska! som latt skulle ha gatt pa over 2000 i Sverige. Markeskladerna har ar helt galet billiga o jag onskar att jag hade mer pengar med mig for da hade jag kopt hur mycket som helst. En tjock Ralph lauren troja som J testade igar kostade 790 spann, nagot som inte ens skulle finnas pa rean hemma. Och jag sag att en fin Tommy hillfiger (stavas?) cardigan gar pa snappet under 300 svenska.

Jaja. Shopping igar och idag blir det turistsaker. Upp i Empire Stat buildning, frihets gudinnan och Brooklynbridge star pa schemat. Sen promenera genom SoHo, Little Italy och vidare uppat. Ska bli spannade. Vi var nere vid frihetsgudinnan igar kvall o strosade, mest for att jag inte skulle somna so tidigt, och det at galet. Har aldrig sett nagot liknande med alla otrooooligt hoga byggnader, jag vill inget annat an att flytta hit.

Nu gar snart min internet tid ut. Tyvarr kan jag inte lagga upp nagra bilder so det far bli nar jag kommer hem.
puss to the kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0