fucking tvajlajt

fan i min låda va trött jag är på Twilight och den nu nya uppföljaren New Moon.

Det var många månader sen jag först fick höra om denna dunder succe, så jag laddade då ner den (innan Ipred klubbades såklart) och stängde av redan efter en kvart när jag insåg att det var en bäbisvampyrfilm jag såg på. Raderade genast filen och har sens dess varit totalt anti filmen, vilket faktiskt har gått bra. Till nu.
Nu har de tydligen släppt en jälva uppföljare på skitfilmen? Som tydligen ska finnas på varenda reklampelare och buss, busshållplats, popup fönster osv.

Ooooh, jag blir så irriterad. Jag hatar all reklam om denna lika mycket som jag hatar fåret i Telenor/tele2's (?) reklamer.
Vill bara riva ner varenda reklampelare och blocka all statusuppdateringar på facebook om filmen.


Kommentarer
Postat av: pappa

Tele2

2009-11-20 @ 21:47:29
Postat av: Vivan

Men herre! Så sjukt bra film och så ruggigt bra böcker! :D

2009-11-21 @ 00:11:13
Postat av: Johanna

Ja håller verkligen med dej.

2009-11-21 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0