fredag

Sitter nu i datorrummet, har fortfarande inte fatt nyc's dygnsrytm... undra hur det kommer att bli nar jag kommer hem?

Iforrgar var vi pa en kladoutlet som heter Woodberry common, kopte mig en stor Donna Karen lader vaska, en stickad Ralph Lauren troja, ett par converse och en troja fran calvin klein. Allt for 2300! Folk hade stora resvaskor med sig att transportera allt i under dagen! haha
Sen blev det ocksa en hel del julklappar sa nu har jag inte manga kvar.

Forsta dagen vi var har var det tjugo grader varmt och solen gassade som fan. Tyvarr blev vi fett lurade och trodde att det skulle halla i sig vilket det absolut inte gjorde. Igar var det 10gradigt, balsigt med regn. Segt! Likasa idag, men vi far val gora det basta vi kan utav det. (pappa skrev ett sms att det snoade hemma i gbg sa jag har ju det lite battre iaf)
Vi har Empire State och brooklyn bridge kvar av de "stora" mastena.

Det ar ett javla liv har pa alla kuvert som sands ut till diverse olika stallen med vitt pulver i, ar detta med pa nyheterna hemma ocksa???

Igar var vi o kikade pa nar de satte upp den gigantiska granen vid Rockefeller Centre, ni vet den som ar med i Ensam hemma nar Kevins mamma hittar honom i slutet av filmen. Forhoppningsvis hinner de upp med att ljus innan vi aker pa mandag.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... Alskar min nya kamera. Haha
Ha det fint alla! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0