foren

Efter att ha varit på jobbet till halv 1 på torsdagsnatten sov jag i 45 min för att sen kila iväg till jobbet igen. haha, min hy var totalt fuckat röd och massor utav utslag. Min ögon fick jag höra behövde Clear eyes.. Haha :D
Klockan 06.00 befann sig vår konsult där och därmed var hon där en timma tidigt, vilket vi kände panik över. Men det gick bra!
Allt gick faktiskt himla bra! Hon var på ovanligt gott humör och hade inte speciellt mycket att anmärka på (!?). Klockan 8 fick hon för sig att baka ihop de två dagarna till en så jag & Sandra var på golvet totalt 13½ timma hon med 45min rast och jag med två BRC (BackRoom Cheese) Haha :)
Jag klarade min matsäkerhet till hundra och skiftet gick fint. Att hetsa upp mig som jag gjort var helt i onödan!

Somnade halv 9 igår sittandes i soffan... hehe
Så idag är jag ledig!! Så jääääkla gott, jag har så jälva ont i min kropp så det är verkligen välbehövt. Imorgon bär det av till USA!!!!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0