Snow patrol

Om 30 min är det Greys Anatomy. Jag har haft oerhört tråkigt idag och haft detta som tidsmål denna dag. Så detta ser jag verkligen fram emot. eftersom jag är skitskraj för ipred-lagen så vågar jag ju inte längre ladda ner avsnitten så nu har jag en TV-tid i veckan, och det är ett jälva helvet. (I-landsproblem?) Sist missade jag det och halva reprisen också. Grät som en tok för detta. Haha. Dör utan Greys ju!



 
  

Så här; osminkad, oerhört slitet hår och trött har jag legat på soffan idag ses kl 3. Kikat på Tyra Show, Top Model, två avsnitt av AFV och lite annat tidsfördriv. Det var min dag det.
Jo! Jag har ju varit i Fjällbo också... Hahaha! Vilket jälva ställe. ojojoj. Ja, ni som varit där vet vad jag menar, ni andra: åk dit. hahah. Småstadstjej som jag är kan jag aldrig sluta facineras.

ett 9-11 & 12-21 pass kvar imorgon, sen drar jag till min kära skog i värmland. Träffa farmor, pappa, Tina och barna. Oh så jag längtar :D Fastingen är det också. Kanske man ska ta sig en tur i den gammle virvelvinden ;D


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Fjällbo? Vad/vart är det?

2009-05-27 @ 21:48:12
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: sanna

stationen efter Gamlestan mot Angered. what can i say, just go there and youll know what im talking about så att säga :P

2009-05-27 @ 22:47:23
URL: http://sannanordstrom.blogg.se/
Postat av: Pull

Hjällbo Sanna. Hjällbo. Hahahhahaa :)

2009-05-28 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0