Schmärtan



Eftersom jag är något av en enstöring som inte har något problem att ge mig ut på äventyr ensam så tog jag mig en cykeltur till Saltholemn förut, eller ja... Cykeln blev med till Käringberget, där satte jag mig på vagnen eftersom det blåste så kallt ju närmare havet jag kom.
Allt var hur bra som helst, köpte med mig cola, en banan och Glamour o glassade någon timma på ett berg vid havet längst ut på Saltis.
På vägen hem tittade jag som vanligt på alla otroligt fina villor med deras ännu mer fina blommande trädgårdar, tyvärr mer än vad jag då kollade på vägen. och PANG så låg jag på backen och trodde jag skulle svimma av smärtan jag hade mellan benen som jag fått när jag flög av cykeln och landade på styret. Ett par, med cykelhjälm!, kom snart och jag skämdes ju såklart ihjäl - eftersom de hade cykelhjälm och var 25/30 bast- och sa snabbt att det gick bra. Cyklade iväg 10-20m o stannade sen för jag kunde inte sitta på sadeln... inte heller kunde jag gå. paiiiin.
Usch, jag har fortfarande väldigt ont, såhär 4h senare. Men en trevlig utflyt var det iaf :D
(missa inte Ferrari'n längst ner på collaget. Golddigger som jag är stannade jag cykeln, endast för att kika va jag kommer åka i om några år ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0