rubrik

Sorry för dålig uppdatering. Får väl skylla på att jag jobbar rätt mycket och när jag kommer hem är jag jämt så sliten.



På fredag morgon drar jag iväg först till Karlstad och käkar frukost med Mäddä o sen ytterligare en kaffe med Limp the snyggastpimp för att sedan bege mig vidare till Kristinehamn. Hela släkten från pappas och Amis släkt kommer o ska fira deras bröllop. Och vi är då bra utspridda över Sverige..
Jag och två bröder till Amis bor i Göteborg
Amis syster m. familj från Östersund
Farmor & farfar från Leksand
Pappas bror m. familj från Stockholm
Tina från Norrköping
Amis pappa ifrån Alingsås
Lisa m. familj är de enda från Kristinehamn 
Verkligen utspritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0