rött

Idag ska jag lära mig att dricka rödvin. Kommer nog inte gå så bra, men jag ska försöka iaf! :) Det är lite vuxenstatus att dricka rötjut faktiskt. Det är rätt vuxet att kunna dricka något annat än cider å andra sidan... lilleplutt som jag är. Men idag ska det fan bli ändring på det :D

Idag sa jag en mening som jag ska göra till mitt livsmotto.
När jag jobbar snabbt och effektivt har jag fått höra att jag verkar himla stressad, vilket jag sällan själv känner mig. I vilket fall så var jag tydligen sådär stressad förut och Erica sa till mig är jag slog mig rejält i huvudet.
 - Alltså Sanna, du får andas annars kommer du slå ihjäl dig.
 - Äh, andas kan man göra när man är död.
Och detta svar är nu något jag kommer att leva efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0