Promo

Igår låg jag i godan ro nedbäddad i soffan o kikade på Eurovision, då Erica ringde 22.30 o tyckte att jag skulle komma till Nefertiti o rocka lite. Efter lite dividerande med mig sjäv valde jag faktiskt att rycka upp mig från sunkigheten o dra dit. Gratis inträde var det också. niiice!
Promo spelade live och det var helt okej att stå o veva till lite då stämningen var otroligt skön.
Sen drog vi till Jaspers vän Coffe o chillade där tills 3.30.

Idag har det varit en typiskt söndag. Sjukt segt. "Som tur var" hade boföreningen trädgårdsstäd hela förmiddagen & lunchen, så jag låg på alla fyra i ett par timmar o rensade ogrän emellan stenplattor. Rena rama slavjobbet, men hellre det än att sitta inne o må dåligt bara.

Puss o haaaaaaaj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0