Ny soffa

New England, Chilli.

Jag upptäckte dock att en ny matta är prio ett här hemma f.o.m nu, den gick inte alls ihop med soffan (vilket jag är otroligt glad över eftersom jag tycker den är rätt osnygg (läs gräslig). Så tills dess får vi va mattlösa.



Denna sjukt snygga tavla ska upp över soffan också. Jag var till IKEA tidigare idag o handlade en tavelhylla men den kommer jag inte få upp själv så det får ske imorgon.
Tavlan har Jaspers vän målat och J köpte den i förra veckan. Jag ska fan pracka på honom någon mer i samma stil som ska upp här hemma också. För visst är den så jälva snygg?



Kommentarer
Postat av: JanniKa

Sjukt snygg tavla!!! Och soffa oxå!!!

2009-05-20 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0