natten

Från o med NU ska jag bli en omtänkande människa!
1. Jag ska börja försöka släppa mitt otroligt stora kontrollbehov som jag har över saker&ting. Kanske börja tro på ödet...? -  ne, där gick jag över gränsen. Men börja tänka i nya banor ang. det som beskymmrar mig, vilket egentligen bara är framtiden - något som jag inte kan kontrollera, bara styra i rätt banor. Eller?
2. Jag ska släppa min jälva stolthet! Lära mig att det faktiskt inte är någon big deal att säga förlåt eller det var mitt fel. Förstå att jag dör inte av lite nedvärdering av mig själv - som jag tycker att dessa två, egentligen simpla, meningar är.
Så bort med stämpeln om nedvärdering av ordet förlåt och frasen det var mitt fel.

Om jag så småning om lyckas med detta slipper jag vara sömnlös o sitta här såhär strax innan kl 5 på morgonen.

(Ni som läser detta kan ta innehållet för några jävligt lätt/snabbt ihop plockade ord, men jag har suttit och skrivit om detta inlägg sens halv 4. Så om jag inte skulle ha raderat något skulle inlägget säkert blivit flera A4'an full med crap för er, men verkliga och problemastiska beskymmer för mig. 
Nu jag har fått ur mig massor av känslor och tankar och det är bra, eftersom jag är Sämst på det.) :)

Nu ska jag lägga mig igen. Troligen lite mer beskymmerfri från när jag satte mig här.


Kommentarer
Postat av: Steph

Men lilla vännen, man ska sova på nätterna!!! =]

2009-05-08 @ 14:31:03
URL: http://ynoxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0