Midsommar

Igår hade vi på PG medarbetare-samtal och det gick som smort. Jag var dock sjukt nervös inför att snacka inför alla så Sara fick fylla ut hela tiden... så himla konstigt att jag aldrig annars har problem med att prata men när det är inför folk dör jag typ.
Men men, jag snackade om mitt nya arbete på pg som varuansvarig och va det innebär och även mitt kommande jobb som ska vara schemaläggning. Uh va roligt det är att lära sig nya saker. :D
Ingen skola för mig i höst inte. Här ska det utvecklas istället, skönt att äntligen veta va man vill. Jag är sjukt peppad inför sommarn.
Skoj skoj skoj!

Idag blir det 10-18.. dubbellööööön :D dock blir vi bara fem pers under dagen så vi lär ju jobba för 10. Haha. Tur att det bara är de grymt folk schemalagt! Haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0