Brittan & sol

Den 11 maj är det jag som sitter och uppdaterar Ticnet.se och SKA få tag på biljetter till Britney den 16 juli i Globen! Kommer blir grymmast!

Förövrigt så vann jag tävlingen om rödast-ikväll-vinner tävligen! Jag var kräftornas kung och man kunde steka ägg på pannan:D Idag har det lungnat sig och jag är redo för en dag i stektets väder igen!

Igår käkade jag & pull lunch på Villan i Eriksberg, sen tog vi båten till Rosenlund och promenerade till slottsskogen där vi spelade minigolf och käkade glass. På kvällen månadsinventerade jag vilket inte var det roligaste jag varit med om, men det ska väl gå det också.

 
  


Idag ska ta mig en cykeltur till Långedrag o sen träffa Pullan en stund. Och ikväll blir det middag hemma hos Sara & Björn. J's & Saras pappa med fru kommer också så det blir nog väldigt trevligt.
Imorgon ska jag försöka få med mig J till Danmark eller Rörö, men tråkmånsen kommer troligtvis absolut inte vilja det.

NU, slänga på mig shorts & linne för här ska det cyklas till Långdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0