vecka 11

Oh, denna vecka kommer bli bra!

Startar bra med en ledig måndag (från en jobbvecka på 57h, göttigt! Jag vill ha meer :D)  idag blir det simning, massage, brynplock och -färgning på Haga badet. Niiiice:) Efter detta blir det stan, ska ha lite möte med lite chifs och sen ska jag träffa Johannaälsklingen och ta en kaffe.. vi ska nog tjöta om hur fittiga jobb vi har samt hur trötta vi är i kroppen antar jag =)

Tisdag: 12-21
Onsdag: 12-21
Torsdag: 12-16, hem och storstäda
Fredag: 6.30-15. Kl 16 kommer mamma & Kjell på besök
Lördag: Frukost med besöket på något mysigt Café (Eriksbergs konditoris köttbullemacka känns ju rätt lockande)
På kvällen blir det feeezt! Pullan & Lina fyller båda 22 så fest blir det med barnkalas-tema (dessa himla teman! Om jag ändå vore lite mer sån av mig) Mamma & Kjell ska på bar-runda i Linné med ett par vänner hela natten lång.
Söndag: Besöket drar sig till norrare breddgrader och det är söndag.

En perfekt vecka skulle jag vilja säga. Lagom med jobb och ledig helg. wie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0