Västberg

Har försökt att få över kamerabilderna från mobilen till datorn hela morgonen. Men det går inte, så hejmittvinterlandkorten får vänta tills jag kommer hem.

"Du får sova hur länge du vill imorgon" sa farmor till mig innan jag gick o la mig, skööönt tänkte jag. Problemet är ju att jag inte kan sova länge... halv 7 steg jag upp av tristess. Farmor var såklart redan uppe med kaffemuggen och korsord. Som om tiden stått stilla i ett par årtioenden. :)

Just nu åker farfar runt på byvägen och skyfflar bort all snö som kom inatt med den gamle hedlige traktorn såklart. Hehe. Fast köra den fick jag ännu inte... (kommer jag någonsin att få köra den där traktorn??.... inte så länge han lever iaf) ingenting för småungar sa han. Trots mitt argumenterande om att jag faktiskt haft körkort i 4 år så var han lika vresig som alltid... han tittade upp från sina glasögon som hänger på nästippen, stirrade på mig och skrattade till. Han trodde inte ett ord av det jag sa om innehavet körkort i 4år. Nejnej. Typiskt han. Att jag är 22 vet han heller inte om verkar det som:P

Wellwell, snart kommer mina galningar till kusiner. Skönt, så det händer lite. Här är det så himla lungt så myrorna kröp í mig innan jag vaknade typ.

Återkommer med updates! Puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0