haha :D



1. Hur gammal är du om fem år?

27 år och tant..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hampan & Elham

3. Hur lång är du?

164cm kort. 10cm till tack. Mina båda systrar är minst 10cm längre än mig. Va hände där egentligen?


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

vet inte, jätte länge sen jag såg en film


5. Vem ringde du senast?

J


6. Vem ringde dig senast?

Petra


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

HEJ! DIN INLÄMNADE SERVICE ÄR DESSVÄRRE FÖRSENAD. NYTT BERÄKNAT FÄRDIGDATUM ÄR 20090327 VI MEDDELAR DIG NÄR APPARATEN ÄR KLAR ATT HÄMTA.
Från Onoff.
APPARATEN är min kamera:P


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

ringa!!! (minns när jag bodde ihop med Karin och hon smsade ALLTID alla, segt. haha:P )


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda sens 15år tillbaka.


10. När såg du senast din mamma?

3 veckor sedan. Hon kommer på besök nästa helg :)


11. Vilken ögonfärg har du?

Blågrå

12. När vaknade du i dag?

07.15. Pullan skicka inte sms så tidigt ;)


13. Vilken är din favoritjulsång?

Nu äre jul igen, jubbi jul igen. Nu äre jul igen jubbijubbijubbi jul igen
:D


14. Vilken är din favoritplats?

framför datorn, eller sängen


15. Vilken plats föredrar du minst?

ibland jobbet, gynstolen är inte heller någon hitt ;D


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

omg, ingen aning


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Tiotusen-volt spöket (scubbiduo var den med i)


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

det var faktiskt ett skämt som jag själv drog igår på jobbet.
 
19. Hur stor är din säng?

120 cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Jag själv har en bärbar, men jasper (vi) har en stationär här hemma


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

alltid med, fryser ihjäl annars


22. Hur många kuddar har du i sängen?

2


23. Hur många landskap har du bott i?

2, Värmland och Västa Götaland


24. Vilka städer har du bott i?

Kristinehamn, Karlstad och Göteborg. När jag var liten var jag ofta hos min farmor under längre perioder och det känns också lite som hemma. så jag säger Leksand på ett hörn också :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

aldrig barfota, tycker det är ofräscht. Så skor och strumpr


26. Är du social?

Med dem jag vill, annars är jag rätt så blyg eller dryg av mig.


27. Vilken är din favoritglass?

ischoklas! Lätt!


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Hum, en dags gammal lasange


29. Tycker du om kinamat?

nja, inte så


30. Tycker du om kaffe?

oh ja


31. Vad dricker du till frukost?

te, kaffe eller mjölk.
Oftast te. Kaffe när det är öppningsvecka

32. Sover du på någon särskild sida?

somnar med huvudet mot J, men vaknar ofta åt andra. så båda


33. Kan du spela poker?

oh jä. Med en mor som min så


34. Tycker du om att mysa?

jaaaa :D haha

35. Är du en beroendemänniska?

var är det? Om det är att någon är beroende av mig tror jag inte det. om det är att jag är beroende av något är jag verkligen det!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Njä, en gammal klasskompis fyllde på samma som min.


37. Vill du ha barn?

Jo, två st


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, men skulle även kunna göra mig förstådd och förstår tyska. Läste även italiskan í 2 år, men fick mitt enda IG i italiska B. Så jag antar att jag skulle förstå om jag reste dit o va där ett par dagar, men inte mer.


39. Har du någonsin åkt ambulans?

1 gång. Krockade med bilen för några år sedan.


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet! :D


41. Vad spenderar du helst pengar på?
 saker som är fina :)


42. Äger du dyrbara smycken?

en guldklocka efter min gammelmormor


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

2½ män

44. Kan du rulla med tungan?

Nej


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Hampan och Patricija på jobbet får ta denna ära.


46. Sover du med gosedjur?

nej inte nu längre:p


47. Vad har du för ringsignal?

office phone


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

en tshirt som det står Sanna på

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

en matta...


50. Flirtar du mycket?

Nej


51. Kan du byta olja på bilen?

hahhaha!? What? nej verkligen inte, vad har man sin pappa till!?


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nopp


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Såld


54. Läser du dagstidningen?

aftonbladet.se (fast det är en kvällstidning...?)


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

haha nej

56. Dansar du i bilen?

När jag kör och är ensam så:)


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

The voice


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

10-17 (så jag jobbade igår)

59. När var du i kyrkan senast?

På min gammelmorfars begravning, aug -08


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Boe! LÄTT


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

mamma drog alltid ut oss på camping, så kanske 5-6 dagar... hemska ide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0