tråkigheter

Beställde ett tidigt tåg till Stockholm så jag kunde spendera lite tid där samt träffa min otroligt gamle vän Malin som bor i Västerås. och senare på eftermiddagen träffa min andre gamle vän Elina.
Tyvärr har båda ställt in och ingen av dem kommer till Stockholm. Så nu ska jag spendera några timmar i storstadens shoppinggator ensam. Ik, jag kommer nog gå vilse. Hehe.
Ska nog ringa min farmor och be henne fixa nummret till min jämnåriga tremänning och fråga om lunch. Skulle vara trevligt! Vi träffas nämligen bara när någon i släkten gifter sig, dör eller har kalas. Vilket är var tioende år typ. Hehe.

Nej, nu ska jag packa klart och sen åka in till stan för en frukost med min otroligt goda vän Pullan - som aldrig tycks hålla dramat/händelserna lågt bort ifrån henne. Är det inte det ena, så är det det andra. ;P

PUSS & HEJ, ses i huvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0