torsdag

Jag vaknade kring halv 7 imorse och steg upp mot toaletten, jag stannades dock av den otroliga soluppgång som rådde. Tyvärr är min cplaptop dum och inte vill fungera och det är där jag har överföringsprogramet till kameran... ska orka börja leta efter skívan snart så jag kan installera den på denna...
Iallafall.. gick sen o lade mig igen och vaknade av de finaste orden jag hört på länge:
- hallo?
- tjena det är ac, vill du vara ledig idag?
Hejohå va glad jag blev. Tog sovmorgon till kl 10 (!!) för jag blev så avslappnad och somnade så gott igen.



Typisk ledig dag idag alltså. Jag & J tog båten över till Haga o strosade lite, köpte en kruka och en ljusstake på Haga Hem. Så himlans fint blev det! Kort kommer när laptopen vill komma igång.
Karltex för ett par nya pjux till J och Nordstan för Clas Olsson och Games.
Hemma har vi storstädat och sovit middag. Väldigt skönt!

Lyssnar nu på the Sounds! Minns ni dem? Sjukt bra =)


Snygg är hon också!

Kommentarer
Postat av: Pappa

The Sounds spelar på Arvikafestivalen i sommar. Precis som mina gamla husgudar, DEPECHE MODE!!!!



Undrar vem som ska dit?? ;-)



TIPS: Samma person på ska på U2 på Ullevi...

2009-03-13 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0