tjärlek

Igår ringde mina två älsta syskonbarn, de brukar göra det någon gång i veckan och bara stirra rakt in i telefonen och le & fnittra, superglada över att se mig. Så himla skön känsla att se dem bara stå där och stirra och fnittra för de inte vet va de ska säga... bara är så oerhört glada att se moster.
Oh va jag alltid ångrar att jag flyttade från dem efter att jag har pratat med dem. Saknar dem alltid så himla mycket. Men om 9 dagar får jag se dem :D en pärlplatta skulle jag få då. Mysisarna.

Fick ett sms av J förut: "De är 'varmt' ute". Underbart, precis som vädret varit hela veckan. Vårjacka is the shit. Ska bara hitta mig en fresch&go skinnjacka. Kanske finner någon i Stockholm på måndag :) ?

Dagens:
diska
köpa strumpbyxor
jobba 13-21
Underbar dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0