Sista dagen på veckan

Då var det sista dagen på veckan och imorgon drar en ny vecka igång! En lite händelserik sådan för en gång skull också:) Stockholm, Leksand & Kristinehamn ska få sig ett besök av mig. Trevligt!

Igår blev jag inbjuden på bröllopsfest av min far :D han o Amis gifte sig nämligen någongång i höstas/sensommras utomlands, och bestämde sig för att ha en hejdundrandes fest denna sommar för släkt och vänner istället. Så den 30de maj blir det kalajjs så det står härliga till :D
Så i Juli blir det bröllop igen, då gifter sig mammas allra bästa vän med sin man - som faktiskt är mina tvillingars pappa! Så fest med gamla nära, tvillingarna och mamma it is i juli! wiho.
Då måste man ju köpa minst två sommarklänningar detta år med andra ord. Jag o klänningar går ofta inte ihop men är man ute i god tid hinner man säkert hitta en iaf :)


Denna ska få sig en prövning idag på lunchrasten.
Skit snyggt med ett mörkt brett skräp till!


Nu ska jag dra mig till frullen och den eviga disken..
Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0