Potatisgratäng och skönsöndag

Har bara lallat runt här hemma idag. Plockat, druckigt te, kramats med J och nu vankas det käk. Kött & potatisgratäng. Mums!

Pratade med farmor förut, det verkar vara tufft att bli av med sin mamma. Uschbuscha. Det vill man ju inte uppleva snart alltså. Hell no.
Jag kommer att få ärva den gamle pallen som de hade i köket med teckningar i, skitful men den betyder något extra för mig. Så har jag även paxat en sjukt snygg pälskappa som hon ägt några år men bara använt 2 gånger! Svart och mysig. Den är dock rätt så stor för mig, strl 40. Men jag ska till skärddaren för upp- och insyning. :)

Nu ska jag schteka kött.
puss & hej


En månad mindre till sommaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0