Fattig

Som sagt... om man skulle ta sig i kragen och vinna sig en mille kanske?
Eller som jag skrev i ett inlägg i maj 2007 - man kanske ska sälja sig själv för några kameler... fast då hade någon mille suttit mer fint denna gång. Hehe. GE MIG CASH! Ge mig onsdag och lön förfan!


Jag måste dela med mig om mina två favvislåtar just nu!

Rachel Yamagata - Duet

Sara Bareilles - Wintersong
Så fina så :)



Har en sån där resperiod framför mig nu igen - jag får ju sånna infall ibland att jag reser vidare från ett resmål.
Denna resperiod ser ut som följande:

Måndag: Göteborg - Stockholm
Fredag: Stockholm - Leksand
Söndag förmiddag: Leksand - Furudal
Söndag kväll: Furudal - Leksand
Måndag morgon: Leksand - Kristinehamn
Måndag kväll: Kristinehamn - Göteborg

Trevligt att träffa massor av släkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0