fan va skönt

Åh, nu kommer jag inte vara på jobbet förens om 9 dagar, och det känns så jälva skönt så det inte är sant!!!
Kunde inte med att jobba längre så jag ringde o hörde med en om hon ville jobba mina sista 4h. Och ÄNTLIGEN fick jag lite tillbaka för alla gånger jag hoppat in åt folk. tack carro!
sitter nu hemma och väntar på att Greys anatomy ska komma hem. Widdelihooli! Saknar min "andra familj" lite.. *besatt.

Innan läggdags ska jag hinna med att diska, tvätta lite, plocka ur kylen från råvaror som går ut innan J kommer hem på fredag, packa resväskan och se på Made of Honor. Med snyggaste Patrick i spetsen:D

Kommentarer
Postat av: carolina

det var så lite så :)

2009-03-26 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0