bsm & leksand.

Sitter nu ca 50 mil norr om hemma. har varit här i någon timma och jag saknar redan J och våren i gbg. Här är det nämligen 30cm snö och mååånga minusgrader - känns ju som något dåligt.
Men men..

BSM gick schven bra och så jäääävla bra att äntligen ha fått gjort kursjäveln liksom.... like 1 year after så att säga. men vafan, nu är den gjord och jag är hur glad som helst för detta:)
att sitta still är inte min grej direkt har jag kommit fram till... tacka vet jag att vara överkörd på jobbet och springa den där milen var dag på de stora 37 kvadratmetrarna.
Det spätte i mina små fötter hela dagarna.. hehe.

Ska försöka mig ut och ta lite schyssta vinterbilder som jag ska dundra upp tills imorgon:)
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0